Sunday, February 6, 2011

Keputusan Chelsea VS Liverpool Live Liga Perdana Inggeris (English Premier League) 6 Februari 2011. epl

Keputusan Chelsea VS Liverpool Live Liga Perdana Inggeris (English Premier League) 6 Februari 2011. Chelsea 0-1 Liverpool



LATEST UPDATE


Chelsea kalah 0-1 kepada Liverpool dalam 1 perlawanan yang dinanti-natikan peminat kedua pasukan. Gol Liverpool di jaringkan oleh Raul Meireles pada minit ke 69.


Kehadiran bekas pemain Liverpool, Fernando Torres yang beraksi untuk Chelsea menjadi tumpuan pada perlawanan ini tetapi beliau gagal membantu Chelsea untuk menang.



Liverpool terlepas peluang untuk menjaringkan gol awal di separuh masa pertama apabila sepakan Maxi Rodriguez mengenai palang hasil hantaran Steven Gerrard.




Torres di bawa keluar pada minit ke 65 dan Salomon Kalou di bawa masuk untuk merancakkan serangan namun kekebalan benteng Chelsea berjaya menghalang sebarang gol.


Kelibat pemain baru Liverpool, Andy Caroll dan Lius Suarez tidak kelihatan dalam perlawanan ini sebaliknya menggunakan penyerang tunggal, Dirk Kuyt.


Nampaknya minggu ini menyaksikan Manchester United dan Chelsea tewas mengejut manakala Arsenal pula nyaris di malukan, hanya Manchester City dan Liverpool yang menang.



Tags: Liga Perdana Inggeris (English Premier League) 6 Februari 2011, result liverpool vs chelsea, perlawanan Chelsea vs Liverpool, Keputusan Liverpool lawan Chelsea, Siapa Menang Chelsea lawan Liverpool, Review Chelsea vs Liverpool, Berita Chelsea Lawan Liverpool

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews